پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

فوری/ مادر نامی ترین خلبان جهان، به دیدار فرزند برومندش شتافت

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهید موسی عمویی: مادر نامدارترین خلبان جهان ، سرتیپ خلبان، شهید علی اکبر شیرودی ،به سوی فرزند برومند و رشیدش شتافت.

خبرگزاری فارس: خداحافظی کره خاکی با مادر نامدارترین خلبان جهان

به گزارش خبرگزاری فارس ، خبر در چند کلمه عنوان شد که مادر شهید شیرودی به دیار باقی شتافت، مادری که بعد از آخرین پرواز علی‌اکبرش  از آسمان‌ها سراغش  را می‌گرفت. شهربانو حسین شیرودی ،خود نیز بعد از 32 سال به اوج رسید و به فرزند شهیدش پیوست.

مادر خلبان شهید شیرودی یکی از شیرزنان عرصه جهاد و  دفاع مقدس بود که حقیقتاً به فرزندش اصول دلاوری را آموخت. مادر شهید شیرودی در سن 87 سالگی شامگاه جمعه چهارم اسفند به دیار باقی شتافت.

فرماندار ویژه تنکابن با تأیید این خبر به فارس گفت: تشییع پیکر مادر امیر خلبان  شهید شیرودی فردا صبح (یکشنبه6/12/1391) ساعت 9 صبح انجام می‌شود. به گفته فرماندار تنکابن، بر اساس هماهنگی با خانواده مادر شهید شیرودی، پیکر این مادر شهید از مصلی شهید بهشتی شهرستان تنکابن به سمت شهر شیرود زادگاه  امیر خلبان شیرودی تشییع می‌شود. وی تصریح کرد: پیکر مادر شهید شیرودی در صحن  آقا  سید حسین شیرود در جوار مرقد فرزندش دفن می‌شود. خاطرنشان می کند، به دلیل  حضور  مسئولان عالی‌رتبه  کشوری  و  لشکری احتمال تغییر زمان تشییع جنازه نیز وجود دارد.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی سردارشهید عمویی، این ضایعه ی جانسوز را  به  پیشگاه ملت شریف ایران ، مردم شهید پرور استان مازندران و خانواده ی شریف  آن مادر بزرگوار، تسلیت و برای آن رحیل ، علو درجات مسئلت می نماید.

نظرات 7 + ارسال نظر
بهنمیر-سرنا 12 اسفند 1391 ساعت 11:46

خدا رحمتش کنه این مادر آسمانی رو
فاتحه مع الصلوات

موسوی 15 اسفند 1391 ساعت 11:16

تسلیت تسلیت تسلیت..

[ بدون نام ] 18 اسفند 1391 ساعت 13:46

بانام خدا
خانواده محترم شهیدشیرودی
تسلیت مارا پذیرا باشید

خانوداه گلمهری - خرم آباد- شهرستان تنکابن

برزگر 26 اسفند 1391 ساعت 16:02

تسلیت مارا هم بپذیرید
یاحق

بسم الله الرحمن الرحیم

سَلامُ عَلَیکم بِمَا صَبَرتُم فَنِعمَ عُقبَی الدّارِ

خبر درگذشت مادر گرانقدر شهید والامقام امیرخلبان علی اکبر شیرودی واصل و موجب تأثر فراوان شد. اینجانب رحلت این بانوی فداکار و مومن که چنین فرزند رشید و حماسه‌سازی را به جامعه اسلامی و انقلابی هدیه کرد، به رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و بیت معظم شیرودی صمیمانه تسلیت عرض می‌نمایم.

از خداوند بزرگ برای روح آن فقیده سعیده غفران و رضوان و علو مقام و برای بازماندگان معزّز صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

اسفندیار رحیم مشایی

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف و تأثر خبر درگذشت والده مکرمه شهید سرافراز امیرخلبان علی‌اکبر شیرودی از قهرمانان حماسه‌ساز دوران دفاع مقدس را دریافت نمودم.

بی‌شک مردان سلحشور و غیرتمندی که در راه آزادی و سربلندی میهن اسلامی جان‌نثاری نمودند در دامان پاک همچون این مادر صبور، پرهیزگار و فداکار پرورش یافتند که با الهام از بزرگ بانوی عالم هستی حضرت فاطمه زهرا (س) فرزندان خود را در پرتو احکام و معارف نورانی قرآن کریم و عشق و ارادت به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و حماسه تأثیرگذار و بی‌بدیل عاشورا تربیت نمودند.

اینجانب درگذشت این بانوی بزرگوار را به ملت عزیز و خانواده محترم شیرودی و مردم مؤمن و عزیز تنکابن و مازندران تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد متعال برای آن فقیده حشر با شهدای کربلا و فرزند گرانقدرش و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت دارم.
محموداحمدی نژاد

خلعتبری-شهسوار 9 فروردین 1392 ساعت 18:59

همی نالم که مادر در برم نیست
صفای سایه او بر سرم نیست

مرا گر دولت عالم ببخشند
برابر با نگاه مادرم نیست

روحش شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد