پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

جانباز 70 درصد ساروی به خیل شهدا پیوست

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهید موسی عمویی:  جانباز 70 درصد ساروی به خیل همرزمان شهیدش پیوست. عباس محمودی جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی پس از تحمل سالها بیماری ناشی ترکش بر ناحیه شکم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام متولد سال 1341 و جبهه های جنوب کشور بر اثر اصابت ترکش بر ناحیه شکم در سال 61 مجروح شد. محمودی حدود 30 سال با مجروحیت دست و پنجه نرم کرد و بیش از 30 بار تحت عمل جراحی قرار گرفت و سرانجام روز چهارشنبه در بیمارستان به خیل شهدا پیوست.این جانباز رشید اسلام، دارای دو فرزند پسر و دختر بوده و کارمند دانشگاه علوم پزشکی مازندران بوده است. 

شهید محمودی شامگاه چهارشنبه تاب دوری از دوستان را از دست داد و به ندای حسین مظلوم پاسخ گفت و ظهر دیروز پس از اقامه نماز جمعه به جمع یاران شهیدش پیوست تا برگی دیگر از مظلومیت ملت ایران در هشتمین روز دهه فجر رقم بخورد و به دنیا اثبات شود که ملت ایران به بهای از دست دادن عزیزترین انسان‌های شریف، آزادگی و عزت را به دست آورد و هرگز این آزادگی و عزت را به راحتی از دست نخواهد داد.

مردم در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید با خود زمزمه می‌کردند در بهار آزادی جای شهدا خالی ...
شهرستان ساری در طول دوران جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی بیش از هزار و 100 شهید تقدیم اسلام کرده است.شادی روح این شهید تازه سفر کرده صلواتی بر محمد و آل محمد می فرستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد