پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

حال و هوای جبهه ها در قدمگاه 21 هزار شهید سرافراز

سید قدیر رضائی از رسیدن پرچم اجرای جشنواره "با نوای کاروان" به چالوس خبر داد و گفت: پرچم برگزاری جشنواره با نوای کاروان در استان مازندران یک شنبه به چالوس رسید و این جشنواره طی 6 روز و در 49 غرفه از روز دوشنبه در محل رادیو دریا برگزار خواهد شد. 

حاج میرقدیر رضایی ، فرماندار چالوس ادامه داد: این نمایشگاه که متشکل از سازمان های بسیج اقشار مختلف و ادارات کل استان است، می تواند فرهنگ ایثار و شهادت وشورافرینی ها و مجاهدت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به شکلی تاثیر گذار به نسل چهارم پس از انقلاب انتقال دهد.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، یادآوری حماسه های دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان با آرمان های نظام را به عنوان اهداف برپایی این جشنواره نام برد و گفت : برگزاری این نمایشگاه یک کار فرهنگی ارزشمند در حوزه مقابله با جنگ نرم است که موجب روشنگری جوانان شده و خاطرات به یاد ماندنی و حال و هوای جبهه ها و پشتیبانی ها و حمایت های مردم غیور و شهید پرور ایران را در اذهان زنده می کند. گفتنیست این نمایشگاه به صورت دوره ای در 7 استان کشور برگزار شده و پرچم برگزاری آن پس از مازندران به گلستان تحویل خواهد شد.  

 

با تشکر از گزارش برادر حسن شیرزاد

نظرات 1 + ارسال نظر
تیپ 17 شهریور 1390 ساعت 19:21

با سلام به این شیر مرد استان که زحماتشان برای خیلی از فرمانداران الگو می باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد