پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

مادربزرگوارسردار شهید منوچهر صالحی صمدی درگذشت

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عمویی: حاجیه خانم زاغی خداشناس مادر بزرگوار  سردار شهید منوچهر صالحی صمدی بر اثر کهولت سن و نارسایی قلبی دار فانی را وداع گفت.مراسم تشییع پیکر مادر شهید منوچهر صالحی ساعت 9 صبح 10 دی ماه از مقابل بیمارستان رازی قائم شهر به سمت ارامگاه روستای سید ابوصالح برگزار شد.
روز یک شنبه آینده نیز مراسم گرامیداشت سوم و هفتم آن مرحوم در مسجد صاحب الزمان (عج) سیدابوصالح برگزار خواهد شد.منوچهر صالحی صمدی اهل و ساکن روستای سید ابوصالح شهرستان  قائمشهر بود که دوران مقدماتی تحصیل خود را در این روستا و  مقاطع بالاتر را شهرستان قائم شهر و ساری گذراند.وی پس از گذراندن دوره خدمت سربازی به ارتش پیوست و پس از آن در آستانه جنگ  تحمیلی در سال 60 به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملحق شد.

وی فرماندهی گردان امام محمد باقر از لشکر  ویژه 25 کربلا را عهده‌دار بود و تا قبل از شهادت مسئولیت آموزش بسیج نظامی در شهرستان قائم شهر را بر عهده داشت.

منوچهر صالحی صمدی پس چندین مرحله اعزام به مناطق جنوب و غرب سر انجام در در عملیات کربلای 10 (منطقه ماووت) به فیض شهادت نائل آمد و پس از دو ماه پیکر مطهر ایشان در روستای مله به خاک سپرده شد.


http://s9.picofile.com/file/8280606100/photo_2016_12_31_01_05_33.jpg


تحریریه پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدعمویی این مصیبت بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، رهبر عظیم الشان(حفظه الله) ، مردم شریف دیار لاله خیز مازندران و شهرستان شهیدپرور قائم شهر ،تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبرجزیل و برای آن فقیده سعیده علو درجات را آرزومند است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد