پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

پیام بیت سردارشهید عمویی در پی رحلت حاجیه خانم حکمت

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهید موسی عمویی: بیت گرامی سردارشهید موسی عمویی ، در پیامی به مناسبت رحلت حاجیه خانم حکمت ، همسر بزرگوار سرلشگر خلبان شهید بابایی، عقاب تیز پرواز آسمان ایران اسلامی   را به بازماندگان و بیت معزز شهید بابایی  تسلیت گفتند.
http://s6.picofile.com/file/8252677326/%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C_%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%B9%D9%85%D9%88%DB%8C%DB%8C.jpg

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خانواده معظم شهید والامقام سرلشکر خلبان عباس بابایی

سلام علیکم

باردیگر آسمان ایران اسلامی از غم جانسوز رحلت بانوی فاضله و مومنه ی این مرز و بوم ، داغدار و تب دار است که دامن پرمهر همسر بی نظیر و همراه بی بدیل و صبور روزهای سخت و ماموریت های دشوار خلبان تیز پرواز آسمان ایران، سفر آخرت در پیش گرفت تا همه بازماندگان را بر صبر و تعقل بر تقدیر و مشیت الهی بر  الطاف خفیه اش وا دارد.

خبر تاسف بار رحلت همسر بزرگوار شهید گرانقدر سرلشکر خلبان عباس بابایی ، مرحومه مغفوره حاجیه خانم صدیقه حکمت ، که عمر با برکت خویش را در سایه سار کلام وحی و حب بی حدوحصر به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تربیت فرزندانی پاک و پرهیزکار سپری نمود، موجب تاثر و تالم خاطر اینجانبان گردید.

بی شک روح بلند و مطهر این بانوی متقی و مومنه در جوار رحمت الهی با ارواح طیبه ی شهدا ،بالاخص با روح عرشی همسر بزرگوار شهیدش ،محشور  ومشمول رحمت ، مغفرت و رضوان خالق متعال خواهد شد.

اینجانبان بار دیگر ،  مصیبت درگذشت این همسر فداکار ، مادر مومنه و پرهیزکار را به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب (حفظه اله)، ملت شریف و بصیر ایران اسلامی و بیت معزز شهید والامقام ، سرلشکر خلبان بابایی تسلیت عرض نموده و ‌از درگاه حضرت احدیت ، برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل و برای آن فقیده سعیده ، غفران الهی و علو درجات مسالت می نماییم.

بیت سردار شهید موسی عمویی وسطی کلایی

سوم خرداد 1395 - شانزدهم شعبان المعظم 1437

 

                                           

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد