پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

وقتی سخنگوی کاخ سفید از حاج قاسم به عنوان "برادر قاسم سلیمانی" یاد می کند!

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهید موسی عموئی: شان اسپایسر، سخنگوی کاخ سفید، اعلام کرد که آمریکا برادر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را به بهانه نقض حقوق بشر در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.


اسپایسر از شخص تحریم‌شده با عنوان "برادر قاسم سلیمانی" نام برد و بنا به اعلام وزارت دارایی آمریکا او سهراب سلیمانی است. آقای سلیمانی ۱۵ سال مدیرکل زندان‌های استان تهران بود و سال گذشته به عنوان سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی سازمان زندان‌ها منصوب شد. به گزارش بی بی سی، در بیانیه وزارت دارایی آمده که آمریکا در اعمال تحریم‌های غیرهسته‌ای علیه ایران جدی است.



انتخاب از نگاه حضرت آیت الله بهجت ؛ "شخص مشکوک متروک است"

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و لزوم توجه و انتخاب اصلح توسط مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی ،  اینفوگرافیک ذیل نظر حضرت آیت الله بهجت(ره) درباره ویژگی های کاندیدای اصلح در انتخابات می باشد که قابل توجه و ارزشمند است. ایشان اشخاص مشکوک را متروک می دانند و منتخب ملت را امین مردم در امر دنیا و دین می دانند.


15فروردین ماه؛ سالروز تولد حاج احمد متوسلیان+فایل صوتی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهید موسی عموئی: به مناسبت ۱۵ فروردین‌ماه، سالروز ولادت حاج احمد متوسلیان فایل صوتی خاطره شنیدنی از این جاویدالاثر کشورمان منتشر شده است. در ادامه بخشی کوتاه از این فایل صوتی را به صورت متن مشاهده می کنید .حاج سعید قاسمی: حدودا دو سال پیش بود که برای حضور در کنگره شهدای مریوران رفته بودم ، درب سالن را که باز کردم ، دیدم جلوی سالن جا باز کردند برای مسئولین والا مقام و انتهای سالن رو اختصاص دادند به کردها و همرزمان احمد.

بوی چنین تعفنی که به مشامم رسید، سالن رو ترک کردم و بین مردم رفتم ، ببینم مردم چه می گویند.دیدم یه چایی فروشی بود، گفت: شما امده اید برای کنگره؟ من یک خاطره از "برادر احمد دارم".


گفت: روزی که اینها (احمد متوسلیان) امدند داخل شهر، درگیری پیش امد بین آنها و همسایه ما و کتکی خورد همسایه ما از نیروهای "برادر احمد " و من تصمیم گرفتم برم فرمانده انها (برادر احمد) را پیدا کنم  و خودم با او سخن بگویم و بگویم : شماها آدم های بی مرامی هستید ، همه شما دروغ گویید و ...


صبح که رفتم داخل مرکز سپاه ، گفتم با فلانی ( متوسلیان) کار دارم ،کسی که جلو درب بود گفت : خودم هستم .


گفتم : عرضی دارم. من را به داخل اتاق راهنمایی کرد.


داستان را برای "برادر احمد" گفتم ، صدا زد پاسداری که سیلی محکم به گوش همسایه ما زده بود را اوردند .


احمد به پاسدارش گفت: موضوع را تعریف کن.


یه قرآنی روی میز بود، قرآن را بلند کرد و گفت: به قرآن قسمتان می دهم ، کسی دروغ نگوید.


من قصه را تعریف کردم، به پاسدارش گفت : شما تایید می کنی که چنین اتفاقی افتاده ؟


پاسدارش گفت: بله من سیلی زدم . همان جا حاج احمد دستور داد نیرویش را 48 ساعت به زندان انداختند ، همان جا بود که ایمان اوردم اینها (برادر احمد و یارانش) منجی ما هستند.

برای دانلود....>>>> اینجارا کلیک کنید<<<