پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

پیام بیت سردارشهیدعمویی به مناسبت رحلت مادرسردارشهیدصالحی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهید موسی عمویی: بیت گرامی سردارشهید موسی عمویی ، در پیامی به مناسبت رحلت حاجیه خانم خداشناس ، مادر گرانقدر سردار شهید حاج منوچهر صالحی   را به بازماندگان و بیت معزز آن شهید والامقام  تسلیت گفتند.
متن پیام بیت سردارشهید عمویی به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خانواده معظم شهید والامقام سردارشهید حاج منوچهر صالحی

سلام علیکم

خبر تاسف بار رحلت مادر بزرگوار سردارشهید حاج منوچهر صالحی ، مرحومه مغفوره حاجیه خانم خداشناس ، که عمر با برکت خویش را در سایه سار کلام وحی و حب بی حدوحصر به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تربیت فرزندانی پاک و پرهیزکار سپری نمود، موجب تاثر و تالم خاطر اینجانبان گردید.

غم جانسوز رحلت این بانوی مومنه و پرهیزکار،  آسمان ایران اسلامی و مازندران علوی را داغدار کرد و دامن پرمهر مادر سرافراز مرد روزهای سخت و ماموریت های دشوار جنگ، سفر آخرت در پیش گرفت تا همه بازماندگان را بر صبر و تعقل بر تقدیر و مشیت الهی بر  الطاف خفیه اش وا دارد. بی شک روح بلند و مطهر این بانوی متقی و مومنه در جوار رحمت الهی با ارواح طیبه ی شهدا ،بالاخص با روح عرشی فرزند برومند شهیدش ،محشور  ومشمول رحمت ، مغفرت و رضوان خالق متعال خواهد شد.

اینجانبان،  مصیبت غم بار درگذشت این مادر فداکار و پرهیزکار را به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب (حفظه اله)، ملت بصیر ایران و بیت معزز آن شهید والامقام ، تسلیت عرض نموده و ‌از درگاه حضرت احدیت ، برای بازماندگان اجر جزیل ْ صبر جمیل و برای آن فقیده سعیده ، غفران الهی و علو درجات مسالت می نماییم.

بیت سردار شهید موسی عمویی وسطی کلایی

دهم دی ماه 1395 – سی ام ربیع الاول 1438

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد