پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

پیام بیت سردارشهیدعمویی به مناسبت رحلت مادرسردارشهیدصالحی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهید موسی عمویی: بیت گرامی سردارشهید موسی عمویی ، در پیامی به مناسبت رحلت حاجیه خانم خداشناس ، مادر گرانقدر سردار شهید حاج منوچهر صالحی   را به بازماندگان و بیت معزز آن شهید والامقام  تسلیت گفتند.
متن پیام بیت سردارشهید عمویی به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خانواده معظم شهید والامقام سردارشهید حاج منوچهر صالحی

سلام علیکم

خبر تاسف بار رحلت مادر بزرگوار سردارشهید حاج منوچهر صالحی ، مرحومه مغفوره حاجیه خانم خداشناس ، که عمر با برکت خویش را در سایه سار کلام وحی و حب بی حدوحصر به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تربیت فرزندانی پاک و پرهیزکار سپری نمود، موجب تاثر و تالم خاطر اینجانبان گردید.

غم جانسوز رحلت این بانوی مومنه و پرهیزکار،  آسمان ایران اسلامی و مازندران علوی را داغدار کرد و دامن پرمهر مادر سرافراز مرد روزهای سخت و ماموریت های دشوار جنگ، سفر آخرت در پیش گرفت تا همه بازماندگان را بر صبر و تعقل بر تقدیر و مشیت الهی بر  الطاف خفیه اش وا دارد. بی شک روح بلند و مطهر این بانوی متقی و مومنه در جوار رحمت الهی با ارواح طیبه ی شهدا ،بالاخص با روح عرشی فرزند برومند شهیدش ،محشور  ومشمول رحمت ، مغفرت و رضوان خالق متعال خواهد شد.

اینجانبان،  مصیبت غم بار درگذشت این مادر فداکار و پرهیزکار را به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب (حفظه اله)، ملت بصیر ایران و بیت معزز آن شهید والامقام ، تسلیت عرض نموده و ‌از درگاه حضرت احدیت ، برای بازماندگان اجر جزیل ْ صبر جمیل و برای آن فقیده سعیده ، غفران الهی و علو درجات مسالت می نماییم.

بیت سردار شهید موسی عمویی وسطی کلایی

دهم دی ماه 1395 – سی ام ربیع الاول 1438

 

 

مادربزرگوارسردار شهید منوچهر صالحی صمدی درگذشت

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عمویی: حاجیه خانم زاغی خداشناس مادر بزرگوار  سردار شهید منوچهر صالحی صمدی بر اثر کهولت سن و نارسایی قلبی دار فانی را وداع گفت.مراسم تشییع پیکر مادر شهید منوچهر صالحی ساعت 9 صبح 10 دی ماه از مقابل بیمارستان رازی قائم شهر به سمت ارامگاه روستای سید ابوصالح برگزار شد.
روز یک شنبه آینده نیز مراسم گرامیداشت سوم و هفتم آن مرحوم در مسجد صاحب الزمان (عج) سیدابوصالح برگزار خواهد شد.منوچهر صالحی صمدی اهل و ساکن روستای سید ابوصالح شهرستان  قائمشهر بود که دوران مقدماتی تحصیل خود را در این روستا و  مقاطع بالاتر را شهرستان قائم شهر و ساری گذراند.وی پس از گذراندن دوره خدمت سربازی به ارتش پیوست و پس از آن در آستانه جنگ  تحمیلی در سال 60 به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملحق شد.

وی فرماندهی گردان امام محمد باقر از لشکر  ویژه 25 کربلا را عهده‌دار بود و تا قبل از شهادت مسئولیت آموزش بسیج نظامی در شهرستان قائم شهر را بر عهده داشت.

منوچهر صالحی صمدی پس چندین مرحله اعزام به مناطق جنوب و غرب سر انجام در در عملیات کربلای 10 (منطقه ماووت) به فیض شهادت نائل آمد و پس از دو ماه پیکر مطهر ایشان در روستای مله به خاک سپرده شد.


http://s9.picofile.com/file/8280606100/photo_2016_12_31_01_05_33.jpg


تحریریه پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدعمویی این مصیبت بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، رهبر عظیم الشان(حفظه الله) ، مردم شریف دیار لاله خیز مازندران و شهرستان شهیدپرور قائم شهر ،تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبرجزیل و برای آن فقیده سعیده علو درجات را آرزومند است.

اینفوگرافی/بازخوانی بیانات رهبرمعظم انقلاب درباره حماسه 9 دی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهید موسی عمویی: روزهاى سال، به طور طبیعى و به خودى خود همه مثل همند؛ این انسان‌ها هستند، این اراده‌‌‌‌‌ها و مجاهدتهاست که یک روزى را از میان روزهاى دیگر برمی‌کشد و آن را مشخص میکند، متمایز میکند، متفاوت میکند و مثل یک پرچمى نگه میدارد تا راهنماى دیگران باشد.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/10/9/467379_795.jpg

روز نهم دى هم از همین قبیل است؛ یعنى برخاسته از بصیرت است، از دشمن‌‌‌‌‌شناسى است، از وقت‌‌‌‌‌شناسى است، از حضور در عرصه‌ مجاهدانه است.نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در «سالگرد این حماسه»، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.        
http://mellate-ebrahim.persiangig.com/image/1390-09-30/9%20dey%2090.jpg   

اینفوگرافی بیانات رهبر انقلاب درباره حماسه 9 دی را مشاهده کنید:

http://s8.picofile.com/file/8280607634/9%D8%AF%DB%8C_copy.jpg