پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

اُم الشُّهدای مازندران و معلم قرآن شهیدان ، به ملکوت اعلی پیوست

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عمویی: با نهایت تاسف و تالم ، وجود نازنین مادری بی بدیل و معلمی کم نظیر ، مادر مهربان شهیدمظلوم حمیدرضا بازیار و مادرخانوم مکرمه سردارشهید موسی عمویی ،حاجیه خانوم کربلایی ثریا پورحسینی ،  در بی توجهی چندساله از سوی مسئولان مازندران ، به ملکوت اعلی پیوست.

این مادر مظلوم که هفته های اخیر در بستر بیماری بود و با بی توجهی و بی مسئولیتی پرسنل بیمارستان های امیرمازندرانی ساری و رازی قائمشهر ، حالش به وخامت رفت و به ناچار به بیمارستان ایرانشهر تهران منتقل شد و به دلیل وخامت حال مادرشهید کار از کار گذشته بود و دعوت حق را لبیک گفت.

حاجیه خانوم ثریا پورحسینی ، از مفسران و معلمان قرآن کریم بود که بسیاری از جوانان مازندرانی از شهرهای مختلف استان تحت تعلیم و تربیت این مادر  بی نظیر قرار گرفته بودند که بعدها ،  بسیاری از آن جوانان در عملیات های مختلف دفاع مقدس ، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و از این رو ، این مادر عظیم الشان ،  به ام الشهدای مازندران و معلم قران شهیدان مشهور شد.

از اوصاف و ویژگی های این شیرزن نمونه و بسیار مهربان ، یاد و اطاعت بی حد و حصر  و پیوسته ازخداوند متعال و رسول گرامی اسلام و اهل بیت مکرمش (ع) و تسلیم در برابر فرامین آنان بود. معلم اخلاق و حسن خلق،پاکی و در اوج پاکدامنی ، چشم پوشی و بخشش،رازداری ، عطوفت قلبی بی اندازه، عشق به امام راحل و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شیفته شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی ، و بسیار عزیز در بین اقوام و خویشان و بستگان از دیگر خصائص و ویژگی های بارز آن مادر مومنه و فاضله بود.

حاجیه خانوم پورحسینی در سال 61 و در عملیات محرم در منطقه موسیان فرزند 20ساله،فرزند مظلومش شهید حمیدرضا بازیار را که فرماندهی یکی از گروهان های لشکر 25 کربلا را بر عهده داشت ، بر اثر اصابت ترکش ها به سینه ، تقدیم اسلام وانقلاب می کند. یک سال بعد،  برادر شوهر عزیزش، شهید مظلوم رمضان بازیار ، در عملیات والفجر6 و در منطقه دهلران و بر اثر اصابت گلوله تانک با مظلومیت تمام به شهادت رسید. در سال 75 ، داماد بزرگش ، جانباز شیمیایی سرتیپ پاسدار شهید موسی عمویی از فرماندهان به نام لشکر 25 کربلا  بر اثر جراحات عمیق شیمیایی به فیض شهادت نائل آمد.
در بین بستگان سببی و نسبی نیز بسیاری از عزیزان این مادر نازنین به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
برای روح بلند و ملکوتی آن فقیده سعیده  و آن  مادر  آسمانی ، رحمت، غفران و رضوان الهی  و حشر با فرزند برومند شهیدش را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

یادش و نامش گرامی ، روح آسمانی اش شاد به برکت سه صلوات بر محمد و آل محمد(ص)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد