پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

دردنامه ای از روزهای زجرآوری که بر مادر مظلوم شهید می گذرد!

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عمویی:به گزارش قائم آنلاین، بیمارستان رازی شهرستان قائم‎شهر که چند ماه قبل بود بدلیل نقص فنی آسانسور حمل بیماران و سقوط آسانسور جان یک بیمار را گرفت و با مشکلات زیادی روبه‌رو است همچنان به اوضاع نابه‌سامان خود ادامه می‎دهد.

پس از تغییر مدیریت بیمارستان رازی در ماه اخیر هچنان هیچ تغییری در اوضاع اسفناک این بیمارستان رخ نداده و همچنان بیماران این بیمارستان از نبود امکانات و مدیریت در این بیمارستان ناراضی هستند.

بیمارستان رازی بعنوان یکی از بیمارستان‌های زیرنظر علوم پزشکی استان مازندران و وزارت بهداشت و درمان است و همچنین بعنوان بیمارستان پایلوت عفونی استان نیز معرفی شده است اما چه سود که تنها نام را یدک می‌کشد و از داشتن امکانات محروم است.

به گفته‌ی مسئولان شهری و استانی تا زمانی که ساختمان بیمارستان ساخته نشود و مسئولان به آن رسیدگی و نگاه ویژه نداشته باشند این روال همچنان ادامه خواهد داشت.

چندی پیش بود که خبری تعجب آور به گوش ما رسید مبنی بر اینکه فاضلاب بیمارستان رازی وارد جوی شهری می‌شود و بوی تحفن آن مردم را اذیت می‌کند که توسط ماموران شهرداری از ادامه این امر جلوگیری شد و نگذاشتند فاضلاب بیمارستانی به جوی شهری ریخته شود.

خبرهای تاسف بار زیادی از بیمارستان رازی تاکنون به ما رسیده و بیماران و حتی پرستاران این بیمارستان نیز با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند که عدم مدیریت صحیح این بیمارستان را به این وضعیت دچار کرده است که امیدواریم ب تغییر مدیریت این مشکلات حل شود.

امروز مطلبی توسط یکی از خانواده‌های شهدا به دستمان رسید که وضعیت غم‌انگیزی را از وضعیت دو بیمارستان‌ مازندران بیان می‌کند که در زیر خواهید خواند:

 

http://s8.picofile.com/file/8274734218/photo_2016_11_15_02_47_9199.jpg

*بسم رب الشهدا و الصدیقین*

دردنامه ای از روزهای زجرآوری که بر مادر مظلوم شهید مازندرانی می گذرد...

بنیانگذار کبیر انقلاب(ره) : آیا شهدا ، مادر هم دارند؟!!

جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی

وزیر محترم بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

 

جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی

معاون محترم رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

 

تا شهیدان زنده اند،مادران شهید هم زنده اند!

     سلام و احترام و با دلی پر خون و قلبی شکسته چند کلمه‌ای خدمتتان می‌نویسم تا هم آن جنابان  و هم مردم عزیز انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی ، در جریان دردآور ترین صحنه هایی که بر مادری دلسوخته و مظلوم می گذرد ، قرار بگیرند و بدانند که در کشوری که مزین به نام مبارک حضرت ولی عصر(روحی له الفدا) و پرچم آن آغشته به خون بیش از 200هزار شهید والامقام است، مادری مظلوم قائمشهری که در خانواده خویش 5 شهید را تقدیم انقلاب عظیم الشان کرده اند ،چه رفتار تاسف بار و خجالت آوری روا داشته اند!

 

مرکز مازندران و بیمارستان تاسف بار امیرمازندرانی!

قریب به سه هفته پیش ، مادر دلسوخته ی شهید حمیدرضا بازیار ، حاجیه خانم پورحسینی را برای طی مراحل درمانی و بررسی های بیشتر با پای خویش به بیمارستان امیرمازندرانی آوردیم. پزشک معالج به هیچ عنوان جوابگو نبود! مریضی که بیش از 8 سال بعد از سکته در منزل تحت مراقبت بود یکبار هم دچار زخم بستر نشده بود ، در این یک هفته دچار شد و شدت بیماری تنفسی این مادر را به جایی رساندند که در آی سی یو و بعد در سی سی یو بستری کردند و در ناباورانه ترین حرکت ، شبانه گفتند که بیمارتان بهبود یافته و او را ببرید! در حالی که پیرزن در تب می سوخت و حال عمومی وی اصلا مساعد نبود و وخیم تر شده بود! علی رغم اصرار بر دیدن پزشک معالج ، از وی خبری نبود و همان شب مادر مظلوم شهید را مرخص کردند!

 

 

اینجا قائمشهر است! شهر سرداران شهید!

شهری که در بیمارستان رازی آن، بیماران را به شکل فجیع عذاب می دهند!

 

 بعد از مرخص شدن از ساری، درحالی همه همراهان در شگفت از حال نامساعد مادر و مرخص کردنش از بیمارستان امیرمازندرانی ساری، مادر را به منزلش در قائمشهر بازگرداندیم. همان روز حال مادر به وخامت رفت! قند مادر تا 42 افت کرد! در تب می سوخت! 115 را خبر کردیم! جسم نیمه جان و رنجور مادرشهیدمان را به بیمارستان دولتی تاسف بار رازی قائمشهر منتقل کردند!

در اتاقی بسیار بهم ریخته و با وضعیتی بسیار دور از انتظار بستری شد! علی رغم تب بالا، هیچ گونه آنتی بیوتیک تزریق نکردند! بعد از سه روز! سه کپسول اکسیژن را همزمان به وی وصل کردند درحالی که هرکدام خرابی خاص خودش را داشت! یا شیر آن خراب بود یا اکسیژن نداشت! چهارمین کپسول هم خراب از اب درامد که تعمیرکار آمد تا بالای سر بیماری که بشدت به اکسیژن نیاز داشت ، کپسول را تعمیر کند!!!

 

بیمارستان رازی! پایلوت تاسف بار بیماری های عفونی مازندران!

زخم بستر پیرزن مظلوم بدتر شد! تب مادر بیشتر و بیشتر شد و در تب می سوخت! عفونت مادر از ریه ها به کلیه ها و ... رسید ولی کسی به داد ما نرسید! رییس بیمارستان مشغول تودیع و معارفه بود وقتی برای بیماران نداشت! پرستاران ناتوان و در مانده! حتی آمبولانس هم برای ما تهیه نکردند که مادردلسوخته شهید را با بدن نیمه جان به تهران منتقل کنیم!

ای کاش مسئولان قائمشهر! نمایندگان شهر و دیگران! کمی هم به فکر دل های شکسته خانواده های شهید و بیماران و بیمارستان های تاسف بار این شهر بودند!

 

انتقال مادر به بیمارستان ایرانشهر تهران و لحظات سختی که اکنون درآن قرار داریم!

با هزینه و رضایت شخصی ، مادرشهیدمان را با امبولانس به بیمارستان ایرانشهر تهران منتقل کردیم! پرسنل بیمارستان و پزشکان پرتلاش آن بیمارستان همگی اذعان دارند که جای تاسف است که در مازندران و بیمارستان رازی که پایلوت عفونی مازندران است کار را به جایی رساندند که عفونت به تمام نقاط داخلی این پیرزن مظلوم رسید! رییس پرتلاش بیمارستان ایرانشهر و تمام پزشکان به بالین این مادر شهید آمدند و پیگیر امور هستند! تا این لحظه از نگارش این نامه حال مادر بسیار وخیم و در بیهوشی کامل به سر می برد!

 

مازندران و بی خیال ترین دانشگاه علوم پزشکی ایران!

جناب آقای وزیر! چطور می شود که در بیخ گوش دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران، بیمارستان ها و پزشکان و پرستاران هرگونه رفتار  بدون احساس مسئولیتی را روا دارند و رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان در جریان نباشند؟ چطور می شود بیمارستان امیرمازندرانی ساری و با  بی مسئولیتی تمام در مرکز مازندران یکه تازی کنند و بی حرمتی به بیماران و همراهان نمایند و کسی با خبر نباشد؟ چطور می شود که بیمارستان تاسف بار رازی قائمشهر ، پایلوت بیماری های عفونی مازندران باشد و از پس یک عفونت ریه بر نیاید و یک دستگاه اکسیژن هم نداشته باشدو پزشک عفونی بر سر بیمار نیاید؟

آیا این شهدا مادر هم دارند؟!

از یاران نزدیک امام(ره) شنیده ام که  در دیدار خصوصی با خانواده شهدا با امام راحل، در حالی که مادران شهدا عکس فرزندان خود را در دست داشتند ؛ حضرت امام(ره) پرسیدند: این شهدا مادر هم دارند؟

و مادران شهدا به امام معرفی شدند. ایشان دست روی سینه گذاشتند و خطاب به مادران شهدا فرمودند:  مادران! در روز قیامت شفاعت از ما یادتان نرود!

 

جناب آقای دکترقاضی زاده هاشمی عزیز! جناب حاج آقا  شهیدی عزیز!

شهدای عزیز و امام عظیم الشان ، حاضر و ناظر بر عملکرد همه هستند!

فردای قیامت ، در مقابل صف با عظمت شهدا چه برای گفتن داریم؟

 

به داد مظلومیت این مادر شهید برسید که یقیناً فردا دیر است!

 

والعاقبة للمتقین

برادرشهیدحمیدرضا بازیار؛

بااحترام؛ عباس بازیار

 

امیدوارم این مطلب به گوش مسئولان کشوری برسد و به حال این معضل بزرگ که اکثریت مردم به آن نیاز دارند فکری برای حل مشکلات بیمارستان‌های مازندران بشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد