پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

امروز تندیس "سردارشهید طوسی" درساری نصب می شود

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عمویی: فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر سپاه پاسداران مستقر در شمال کشور گفت: تندیس سردار شهید طوسی شهید شاخص ملی اطلاعات کشور همزمان با برگزاری یادواره شهدای اطلاعات در بزرگراه شهید طوسی در ساری نصب می‌شود.
به گزارش حرف راست (شبکه نیوز سابق)؛ سردار علی شالیکار پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری یادواره سرداران و 323 شهید اطلاعات شمال کشور در سالن کنفرانس ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: یادواره شهدای اطلاعات کشور با محوریت نیروی زمینی سپاه در ساری برگزار می‌شود.

http://s9.picofile.com/file/8270065118/139507hd15101137dfghd324948858034.jpg

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی مطلوبی برای برگزاری یادواره شهدا اطلاعات شمال کشور انجام شده و این استان مهیا برگزاری چنین یادواره معظمی است. مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای اطلاعات شمال کشور با اشاره به اینکه یادواره شهدای اطلاعات شمال کشور پنجشنبه 15 مهرماه از ساعت 9 صبح با سخنرانی سردار حسین سلامی جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پارک ملل ساری برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه با اجرای برادر نظام اسلامی و مداحی حاج صادق آهنگران برگزار می‌شود.

شالیکار با بیان اینکه تندیس سردار شهید طوسی شهید شاخص ملی اطلاعات کشور همزمان با برگزاری یادواره شهدای اطلاعات در بزرگراه شهید طوسی در ساری نصب می‌شود، افزود: سردیس سرداران شهید املاکی و غفاری نیز در این یادواره رونمایی و در استان‌های گیلان و گلستان نیز جانمایی می‌شود.
فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر سپاه پاسداران با بیان اینکه رسانه‌ها نقشی اساسی در برپایی یادواره شهدا اطلاعات داشته و دارند، گفت: اهمیت نقش اطلاعات در دوران جنگ و دفاع مقدس بسیار باید به مردم اطلاع رسانی شود. وی با بیان اینکه بسیاری از تاکتیک‌های اطلاعاتی رزمندگان اطلاعات دوران جنگ اکنون در جنگ‌های کشورهای سوریه، یمن و لبنان اجرا می‌شود، افزود: شهدای اطلاعات مظلوم‌ترین و گمنام‌ترین شهدا بین رزمندگان دوران دفاع مقدس بودند.
شالیکار با اشاره به اینکه توکل به شهدا رویکرد اصلی شهدای اطلاعات بوده است، گفت: دو کتاب زندگینامه سرداران شهید طوسی و املاکی در کنگره پایانی شهدای اطلاعات کشور در تهران رونمایی می‌شود. وی با بیان اینکه جلد دوم کتاب شهدای اطلاعات شمال کشور در این یادواره پخش می‌شود، افزود: به منظور پاسداشت شهدای اطلاعات خانواده‌های شهدای اطلاعات شمال کشور برای حضور در یادواره شهدای اطلاعات شمال کشور به مازندران دعوت شدند.
فرمانده قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مجموع شهدای دوران دفاع مقدس در سه استان مازندران، گیلان و گلستان بالغ بر 22 هزار و 500 شهید بوده است، گفت: سهم مازندران از شهدای اطلاعات 207، گلستان 35 و گیلان 85 نفر بوده است.  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیز در این جلسه ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری مراسم یادواره شهدای اطلاعات – عملیات ، گفت: رسانه های استان این آمادگی را دارند تا این رویداد مهم فرهنگی را در سطح وسیعی پوشش خبری دهند.
جاودانی با اشاره به اینکه در سال گذشته با ابتکار مدیر عامل سابق خانه مطبوعات قرارگاه رسانه ای راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب راه اندازی شده بود، این اقدام را در جهت نشر ارزش های ایثار و شهادت بین فعالان رسانه ای استان مثبت ارزیابی کرد و بر تداوم آن تاکید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد