پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

پیام بیت سردار شهید عمویی در پی شهادت اولین مدافع حرم قائمشهر

پایگاه اطلاع رسانی سردار شهید موسی عمویی: بیت مکرم سردارشهید موسی عمویی ، شهادت نخستین شهید مدافع حرم شهرستان قائم‌شهر و تنی چند از پاسداران حرم مطهر عمه سادات ، زینب کبری(س) را تبریک وتسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سردار شهید موسی عمویی، بیت سردارشهید موسی عموئی، از فرماندهان دلیر لشکر 25کربلای مازندران در پیامی ، شهادت بسیجی مخلص، سرهنگ پاسدار شهید محمد بلباسی  را به  بیت معظم این شهید سرافراز و سایر بازماندگان تبریک و تسلیت گفتند.

http://s6.picofile.com/file/8250746776/shahidamoei_ir_24sd00000001.bmp

متن پیام به شرح ذیل است :

بسم ربّ الشّهداء والصّدیقین


وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ


خون شهید ، جاذبه ی خاک را خواهد شکست ، و ظلمت را خواهد درید ، و معبری از نور خواهد گشود ، و روحش را از آن ، به سفری خواهد برد که برای پیمودن آن ، هیچ راهی جز شهادت وجود ندارد.


باردیگر، تکفیری های کوردل و سردمداران بدعهد استکبار جهانی، با حمله وحشیانه به حریم امن ولایت ، مدافعان و سربازان عمه سادات(س)، که عاشقانه، غیرت مندانه و با بذل جان شیرین خویش،  از حرم مطهر حضرت زینب (س) دفاع می نمودند را به فیض شهادت نائل آوردند. دشمنان بزدل و تا بن دندان مسلح کورخوانده اند ،چراکه
عشق و مقاومت امت مسلمان ، با شهادت پاره های تن خویش هزاران برابر شده و این خون های سرخ را برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از سرور و مولای بی کفن خود اباعبدالله الحسین(ع) می دانند و بدان باور قلبی دارند.


بیت سردارشهید عمویی، برخودفرض می داند ،ضمن تبریک عروج عاشقانه تنی چند از پاسداران غیور دیار علویان، شهادت فرزند برومند، سرباز بی ادعای ولایت ، بسیجی خستگی ناپذیر، پاسدار جان برکف ، سرهنگ شهید محمد بلباسی عزیز که در آستانه ولایت اسوه پاسداری و شهادت حضرت امام حسین(ع)  به دیدار یار و شهادت درراه دفاع از حریم نورانی خواهر نازنینش نائل آمد ، به محضر حضرت ولی عصر(عج) ، رهبری عظیم الشان انقلاب(حفظه الله) و خانواده عزیز و شریف این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض نماید.


روح آسمانی محمد بلباسی عزیز آرام و شاد که نام نورانی اش،  باردیگر،  قائمشهر، مهدفرماندهان دلیر مازندران را، با عنوان افتخارآمیز اولین شهید مدافع حرم قائمشهر مزین فرمود تا اثبات کند خون عموی بزرگوار و قهرمانش ، و فرمانده دلیر و بی نظیر 8سال جنگ تحمیلی ، سردار شهید علیرضا بلباسی که سلام و درود خداوند بر او باد در تار و پودش در جریان بود. 


اینجانبان به نوبه خویش  ، این عطیه الهی را به شهید والامقام محمد بلباسی عزیز تبریک گفته و به ، خانواده شریف و  پاسداران و همرزمان این شهید بزرگوار و مردم ولایی مازندران و شهرستان قائم شهر تبریک و تسلیت عرض می نماییم.


وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ

بیت سردار شهید موسی عمویی وسطی کلایی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد