پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

خادم الشهداء به آرزوی خود رسید/محمد بلباسی اولین شهید مدافع حرم شهرستان قائمشهر

پایگاه اطلاع رسانی سردار شهید موسی عمویی: عصر روز شنبه مسئولین شهرستان قائمشهر خبر شهادت «محمد بلباسی» اولین شهید مدافع حرم قائمشهر را با حضور در منزل این شهید بزرگوار به اطلاع خانواده‌اش رساندند. در این دیدار آیت الله معلمی امام جمعه شهرستان قائم شهر ضمن اعلام خبر شهادت شهید بلباسی اظهار کرد: بسیجیان و پاسداران ما نمی توانند ظلم استکبار را در مقابل حرم مطهر حضرت زینب را تحمل کنند و برای دفاع از حرم مطهر از جان خود نیز میگذرند .
معلمی ادامه داد : شهید بلباسی اولین شهید مدافع حرم شهرستان قائمشهر بوده که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت رسید .

ابراهیم یعقوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: محمد بلباسی یکی از افتخارات شهر ما بوده و مرد خستگی ناپذیر اردوهای راهیان نور استان مازندران بود که خود را خادم الشهدا می دانست و اکنون نیز شاهدیم به آرزوی دیرینه ی خود رسید .

وی گفت: شهید بلباسی جمعه در درگیری میان نیروهای مقاومت و النصره در منطقه خان طومان جنوب حلب سوریه درجه رفیع شهادت نائل شد که امروز ساعت 17 عصر خبر شهادتش را رسما اعلام کردند .

گفتنی است، شهید بلباسی متولد 1358 در شهرستان قائمشهر بوده و از وی سه فرزند به نام های فاطمه 10 ساله ، حسن 7 ساله و مهدی 5 ساله نیز به یادگار مانده است.



بلباسی بعنوان خادم الشهداء و علمدار اردوهای جهادی در سالروز تاسیس بسیج سازندگی به شهادت رسید که امیدواریم ادامه دهنده راه این شهید باشیم.

/قائم آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد