پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

سردارعمویی در قاب نقاشی و خطاطی کودکان مازندرانی!

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهید موسی عمویی: به مناسبت هفته دفاع مقدس، فعالیتهای کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران رنگ و بویی دیگر داشت . پاک دلان و پاک سیرتانی که انقلاب اسلامی ایران و 8 سال جنگ تحمیلی و سرداران سلحشوری همچون سرداررشیداسلام ، شهید موسی عمویی را ندیده اند ، با کنکاش در زندگی و شهادت سرداران شهید به شکل ابتکاری و خلاقانه از تنی چند از سرداران شهید دیار لاله خیز مازندران یاد کردند.اما عده ای از اعضای نوجوان این کانون به کنکاش در وصیت نامه سردارشهیدعمویی پرداختند و بخشی از فرازهای وصیت این سردار خط شکن و دلیر را به قلم خطاطی و نقاشی به هم سن و سالان خود نشان دادند.


http://s5.picofile.com/file/8142878542/60937.jpg


همچنین دوتن از کودکان برداشت خود را از بخشی از وصیتنامه ی سردار شهید عمویی با ذوق و هنر کودکانه ی خویش بر کاغذ ،نقاشی کردند.

سردار شهید عمویی در فرازچهارم  و در سومین نصیحت از شش نصیحت ارزشمند خویش ، به فرزند ارشد خویش فرموده بودند:

" پسر بزرگوارم ، محمد حسین عزیزم ؛  تو باید یارو یاور مادر دلشکسته ات باشی و در مشکلات اورا یاری رسانی و برادران نازدانه ات را پدر گونه نوازش کنی تا جای خالی مرا حس نکنند..."

 کودکان و نوجوانان هنرمند و ارزشمند مازندرانی این بخش از وصیت نامه گرانبهای سردارعمویی را با شوق کودکان خود بر روی کاغذ این چنین به تصویر کشیدند:


http://s5.picofile.com/file/8142878600/5335.jpg


http://s5.picofile.com/file/8142878642/345.jpg