پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

شکوه حضور؛ یادواره سرداران و557 شهید گردان امام محمد باقر(ع)

حضرت آیت صدیقی ، مشاور مقام معظم رهبری و امام جمعه موقت تهران:

مسئولین بدانند ، این مملکت متعلق به امام زمان(عج) است

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهید موسی عمویی: شامگاه جمعه ، 5 شهید گمنام حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر  ،میزبان حضور پرشکوه فرماندهان، رزمندگان و جانبازان 8سال دفاع مقدس و خیل عظیم و باشکوه مردم همیشه در صحنه مازندران در یادواره سرداران و 557 شهید گردان امام محمد باقر(ع) بوده اند. 

در این مراسم باشکوه که مسئولین و مقامات لشکری و کشوری از جمله سرتیپ پاسدار اسکندر مومنی ، رییس پلیس راهور کشور ، حضرت آیت الله صدیقی مشاور مقام معظم رهبری و امام جمعه موقت تهران ، حضرت آیت الله معلمی نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه محترم قائمشهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مقامات محلی و استانی نیز حضور داشتند، حضرت آیت صدیقی ضمن عرض تسلیت بمناسبت شب شام غریبان پیام آور کربلا حضرت امام سجاد(ع) افزودند : مسأله ی شهادت در اسلام جایگاهی دارد که جز خود شهیدان کسی قدر این جایگاه را نمی داند و این عالمی که در آن زندگی می کنیم ، عالم پراکندگی  و کثرت است و انسان با زنجیرهایی اسیر شده است ، در مقابل بالاترین مسئولیت ما این است که خود را از این زنجیر ها برهانیم.

حضرت آیت الله صدیقی با بیان اینکه انسانها در این دنیا به دوگروه تقسیم می شوند ، اظهار کردند : گروه اول کسانی هستند که خودشان را فروختند مثل : عمر سعد ، شمر و صدام که خود را به مقام و منسب فروختند که امیرالمومنین(ع) در این زمینه می فرمایند : هر کس خود را فروخت ، خودش را هلاک کرد.

امام جمعه موقت تهران  ادامه داد : عده ای دیگر خودشان را به خودنمایی فروختند مثل شیطان که با تکبر خود را نابود کرد ، در مقابل گروهی هستند که خود را خریدند یعنی از چنگ قید و بندها رها و آزاد شدند.

استاد برجسته و توانمند اخلاق و معرفت افزود : سعی کنید هر کاری می کنید موجب رضایت امام زمانتان شود ، خدمت شما به مردم خدمت به رعیت امام زمان(عج) است.در بازار شیعه ربا خوردن ، بی انصافی ، غش در معامله ، چشم پاک و دست پاک نبودن موجب ناراحتی امام زمان(عج) می شود.

حضرت آیت صدیقی با اشاره به وضع موجود حجاب و عفاف در دانشگاه ها افزودند : دولت های مختلفی که سرکار آمدند و از کنار این مسئله به سادگی گذشتند فردای قیامت در مقابل شهداء مسئولند که بعد از آنها چه کردند؟ ایشان تصریح کرد: اگر چنانچه در دانشگاه ها مسئولین حساسیتی روی حجاب و عفاف نداشته باشند باید به خاطر داشته باشند که امام زمان(عج) ناظر بر اعمال ماست و شهداء قضاوت میکنند که بعداز آنها چه کردیم؟

امام جمعه تهران افزود : دین اسلام ، دین زندگی ، اقتصاد ، سیاست است و این خواسته ی خداوند است که ما در زندگی هدف داشته باشیم. حضرت آیت الله صدیقی افزودند : ما در مذاکرات ژنو هیچ بدهی به غرب نداشتیم ، این جوانان وطن ما  بودند که این تکنولوژی را بومی سازی کردند ، اقتصاد ما باید از درون بجوشد نباید منتظر دروازه های کفار باشیم وکسانی که ملت ما را متکی به غرب بدانند در حق مردم جفا کرده اند.

وی با بیان اینکه ما پیرو آن امامی هستیم که در صحرای کربلا برای اینکه اهل بیتش گرسنه نباشند تسلیم یزید نشد و فریاد "هیهات من الذله" سر داد ، افزود : ملت ایران در این 34 سال با هیچ ملتی در تاریخ قابل قیاس نیست . ولیّ زمان ما تضمین کننده ی حکومت در مجرای اسلام است.

حضرت آیت الله صدیقی با بیان  منزلت شهدای انقلاب تصریح کرد: امام عظیم الشان مان ، با همه عظمتش به رزمندگان غبطه می خورد و می فرمود  رهبر من آن طفل 13 ساله است که با نارنجک به زیر تانک می رود و حقیتا ملتی که شهادت در راه خدا دارد ، ذلت و خواری ندارد. ایشان در پایان با بیان اینکه  آرزوی شهدا هم برگشتن به دنیا و دوباره شهید شدن در راه خداست، خاطر نشان کردند : اگر بندگی کنیم به مقام شهود خواهیم رسید حتی کسانی که به مقام شهود رسیده اند هم آرزوی شهادت در راه خدا را دارشتند.

در پایان مراسم مداح اهل عصمت و طهارت (ع) حاج سعید حدادیان حسینیه عاشقان ثارالله را غرق در فضای عطرآگین و دل انگیز جبهه و جنگ و نوای زیبای یاد امام و شهدا را طنین انداز کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد