پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

پیام تسلیت بیت سردارشهیدعمویی بمناسبت رحلت مرحومه شیرودی

پایگاه اطلاع رسانی سردار شهید موسی عمویی: بیت معظم سردارشهید موسی عمویی در پیامی درگذشت سرکار علیه، مرحومه ی مغفوره، شهربانو حسین شیرودی ،مادر بزرگوار امیرخلبان شهید علی اکبر شیرودی، عقاب تیزپرواز آسمان عشق و ایثار ، را تسلیت گفتند.   

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

«و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید»

خبر جانگداز درگذشت مرحومه ی مغفوره ی جنت مکان، حاجیه خانم شهربانو حسین شیرودی ، مادر بزرگوار شهید آسمانی و والامقام، امیرخلبان شهیدعلی اکبرشیرودی، شیرمردی از دیار لاله خیز مازندران و شهر شهیدپرور شیرود ، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

رحلت تاثر برانگیز این مادر بی بدیل، اندوه و افسوسی بزرگ بر وجودمان فرونشاند. مادری که خاضعانه، خالصانه و تنها برای رضای حضرت حق از دردانه ی نازنین خویش گذشت تا ارواح قدسی آن طائر ملکوت، نگاهدار و پاسدار نظام مقدس و میهن اسلامی مان باشد.

ما به روح آرام و مهربان این مادر سفر کرده و ارواح طیبه ی همه ی شهداء ،امام شهداء ، خاصه  فرزند برومند شهیدش ،درود و سلام می فرستیم و برای ایشان از درگاه پرودگار منان مغفرت  و آرامش و برای بیت معظم ایشان و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماییم. 

بیت سرداررشیداسلام، شهید موسی عمویی - مازندران -شهرستان قائمشهر

نظرات 11 + ارسال نظر

انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت خانم «شهر بانو حسین شیرودی» مادر بزرگوار خلبان شهید علی اکبر شیرودی، موجب تاسف و تألم امت شهید پرور ایران اسلامی گردید.

درخشش خالق حماسه های جاودان دفاع مقدس و مجاهد خستگی ناپذیر و با اخلاص و فرمانده دلاور خلبان شهید شیرودی از تربیت الهی این قهرمان در آغوش پرمهر مادری حکایت می کند که با عشق سرشار به ائمه هدی علیهم السلام فرزند دلبند خود را تا این مرتبه بالا برد و فدای انقلاب و اسلام نمود و یادآور دامان پاک آن مادر آسمانی است که علی اکبر عزیز پرورید و به معراج شهادت رساند.

اینجانب درگذشت این مادر بزگوار را به محضر امام خامنه ای، ملت شریف بویژه مردم غیور مازندران، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و بازماندگان خاندان شیرودی تسلیت عرض می کنم.

درود بر شهیدان و سلام بر مادران و پدرانی که با استقامت، این مسیر نورانی حرکت انقلاب را استمرار می بخشند.

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی
رییس سازمان بسیج مستضعفین

بسمه تعالی

بسم رب الشهدا و الصدیقین

خانواده محترم و داغدار خلبان شهید و حماسه آفرین علی اکبر قربان شیرودی

سلام علیکم

درگذشت ام الشهید شهربانو حسین شیرودی، مادر قهرمان شهید، سرلشکر خلبان علی اکبر قربان شیرودی، موجب تالم و تاثر همه ی دوست داران انقلاب گردید.

مادران معظم شهدا الگوهای راستین وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، شهدای والامقام و اسوه ی پایداری در مسیر ولایت فقیه و موجب عزت و اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

ام الشهید شادروان شهربانو حسین شیرودی از جمله ی این مادران عزت مند و انقلابی بود که با تقدیم عزیزترین گوهر حیات خویش به رسالت الهی و انقلابی خویش عمل نمود و در طول سال های پس از شهادت فرزند دلبندش نیز با مجاهدت و ایثار به صیانت از دستاوردهای ارزشمند شهدا در این راستا همت گمارد.

این جانب درگذشت مادر مجاهد شهید، سرلشکر خلبان علی اکبر قربان شیرودی ، زنده یاد شهربانو حسین شیرودی را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف)، رهبرمعظم انقلاب اسلامی" مد ظله العالی "، خانواده های محترم شهدا و شما خانواده معزز این عزیز سفر کرده تسلیت عرض نموده، برای آن مادر برجسته ی دوران، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند سبحان مسالت می نمایم.

سید علی اکبر طاهایی / استاندار مازندران

کمیل رجیی 12 اسفند 1391 ساعت 11:45

سلام-عرض تسلیت به خاندان شیرودی بزرگ
خدایش بیامرزد

حامد 14 اسفند 1391 ساعت 00:08 http://www.belbas.blogfa.com/http://

سلام با مطلب:

"فرمانده ای که لذتی را بالاتر از ترک لذت نمی دانست"

(یادی از فرمانده عارف لشکر 25 کربلا سردار شهید علیرضا بلباسی)

به روزم...

منتظر نظرات تون هستم...

قدم رنجه فرمایید...

صحرایی 15 اسفند 1391 ساعت 11:15

تسلیت و تعزیت
روحش با شهدا و امام شهدا محشور شود

حامد 15 اسفند 1391 ساعت 11:17 http://www.belbas.blogfa.com

سلام ممنون از محبتتون

کشاورزی/تنکابن 18 اسفند 1391 ساعت 13:45

بسمه تعالی
این ضایعه ، قلب هر دلسوز انقلاب و یادگار جنگ را جریحه دار کرده است..
هنوز وجودش آراممان می کرد
روحت شاد ای مادر نمونه مازندران

سالار کرکوک 26 اسفند 1391 ساعت 16:00

جدا متاثر شدیم-خدا رحمت کنه-صلوات شادی روحش

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت بانوی مکرمه مادر خلبان سرافراز شهید علی اکبر شیرودی سرکار خانم شهربانو حسین شیرودی را تسلیت گفته، برای روح بلند آن بانوی فاضله که اینک در جوار فرزند رشیدش آرام گرفته است رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.

علی لاریجانی

استاندار کرمانشاه به مناسبت درگذشت، مادر شهید بزرگ هشت سال دفاع مقدس، علی اکبر شیروری، پیام تسلیتی صادر کرد.
سید داود هاشمی در این پیام آورده است: بی‌تردید مردم استان کرمانشاه نیز یاد و خاطره دلاورمردیهای آن مجاهد جان برکف که در دوران دفاع مقدس؛ حماسه‌های درخشان متعددی را در مناطق عملیاتی غرب کشور و بویژه محورهای مرزی استان کرمانشاه خلق کرد برای همیشه گرامی داشته و قدردان مادری خواهند بود که با تربیت اسلامی؛ آن دلاورمرد روزهای سرنوشت ساز را با عشق وافر به ائمه اطهار علیهم السلام بدانگونه پرورش داد که در مقابل یزیدیان زمان خود تمام قامت ایستاد و با نثار جان عزیز و خون لبریز از غیرت خود از معراج شهادت صعود و در جوار انبیاء الهی قرین رحمت خداوند متعال شد.

اینجانب درگذشت این مادر بزگوار را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور؛ علی الخصوص مردم غیور استانهای کرمانشاه و مازندران و نیز بازماندگان خانواده محترم شهید شیرودی تسلیت عرض می‌کنم.

عبدی 9 فروردین 1392 ساعت 18:56

تسلیت مارا هم پذیرا باشد
عبدی-جواهرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد