پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

بزرگداشت شهدا و رزمندگان گردان امام محمدباقر(ع) لشکر25کربلا

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهید موسی عمویی: بزرگداشت شهدا و رزمندگان سال های دفاع مقدس گردان امام محمد باقر (ع) لشگر 25 کربلا مازندران برگزار می شود .

رئیس ستاد بزرگداشت شهدا و رزمندگان گردان امام محمد باقر در حاشیه برگزاری نشست کمیته فرهنگی این ستاد و در جمع خبرنگاران گفت : رزمندگان این گردان که از سه استان مازندران، گیلان و گلستان تشکیل شده بود ، پس از گذشت سالها از جنگ گردهم می‌آیند تا ضمن دیدار با یکدیگر، یاد و خاطره شهدای این گردان را گرامی‌ بدارند.

سرهنگ محمد علی روحانی که خود از فرماندهان گردان امام محمد باقر(ع) در سال های دفاع مقدس بشمار می رود ، افزود : این گردان در طول سال های جنگ ششصد شهید تقدیم اسلام و انقلاب نمود که یزرگداشت فرماندهان و شهدای گردان یکی از اصلی ترین برنامه های ستاد می باشد .

وی از راه اندازی دبیرخانه این ستاد خبر داد و اظهارداشت : با توجه به محوریت شهرستان قائم شهر و تعلق تعداد زیادی از شهدا و رزمندگان گردان به این شهرستان ، دبیرخانه ستاد در قائم شهر ، جنب حسینیه عاشقان ثارالله ، طبقه فوقانی روضه الشهدا راه اندازی شده و آماده دریافت پیشنهادات آحاد مردم برای برگزاری هر چه بهتر این بزرگداشت می باشد .

سرهنگ روحانی با یادآوری اهمیت جمع آوری و تدوین خاطرات شهدا و رزمندگان این گردان افزود : رزمندگان گردان امام محمد باقر (ع) به عنوان خط شکنان لشگر 25 کربلا خاطرات نابی را از سال های جنگ در سینه دارند که باید در پروسه زمانی برگزاری این بزرگداشت جمع آوری و تدوین شود .

وی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا و گردهمایی دوره ای رزمندگان را از مهم ترین برنامه های ستاد دانست و گفت : همه تلاشمان این است تا از هشت کتاب خاطرات شهدا و رزمندگان گردان امام محمد باقر (ع) در این ایام رونمایی شود .

همچنین مسئول کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت شهدای گردان امام محمد باقر (ع) در خصوص زمان برگزاری یادواره ها ، گردهمایی ها و دیگر برنامه های ستاد گفت : همه دست اندرکاران ستاد در تلاشند تا با همفکری و تبادل نظر مناسب ترین زمان ها را برای برگزاری اجلاسیه ی یادواره شهدای گردان و سلسله گردهمایی های رزمندگان تعیین نمایند .

عباس علیجانزاده با تاکید بر نقش بی بدیل گردان امام محمد باقر (ع) در عملیات غرور آفرین والفجر هشت اظهار داشت : با توجه به برگزاری اولین گردهمایی رزمندگان گردان همزمان با سالروز عملیات والفجر هشت ، ماکت این عملیات در زمین وسیعی به اجرا درخواهد آمد تا نسل جوان و نوجوان ما با حماسه های بزرگ رزمندگان خود بیشتر آشنا شوند .

وی دیدار با خانواده های معظم شهدای گردان امام محمد باقر در تمامی شهرهای استان های مازندران ، گیلان و گلستان را از دیگر برنامه های مصوب کمیته فرهنگی ستاد دانست و تصریح کرد : با توجه به اینکه شهدای گرانقدر گردان امام محمد باقر (ع) از شهرهای مختلف سه استان شمالی می باشند برنامه ریزی شده است تا فرارسیدن زمان برگزاری اجلاسیه یادواره شهدا توسط رزمندگان گردان ، در همان شهرمحل سکونت خود از خانواده های معظم شهدای گردان دیدار نمایند.

عیجانزاده تاکید کرد : تمامی برنامه های در دست اجرای ستاد بزرگداشت شهدا و رزمندگان گردان امام محمد باقر (ع) از طریق رسانه های مکتوب ، مجازی و شبکه تبرستان اطلاع رسانی گسترده خواهد شد .

نظرات 1 + ارسال نظر
نخل های ایستاده 8 دی 1391 ساعت 20:46

سلام-خسته نباشی دوست عزیزم جرا فیمهایی از خود شهید نمگذارید .

سلام بر شما سرور بزرگوار
در حال تکمیل و آپلود می باشد
انشاالله به همین زودی
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد