پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

نظر قابل تامل مخاطبی بزرگوار به سایت سردار شهید عمویی

 پایگاه اطلاع رسانی سردار شهید موسی عمویی : در بین نظرات و مطالب ارسالی کاربران ،مخاطبان و میهمانان بزرگوار وب سایت سردارشهید عمویی ، مخاطب عزیز،ارزشی و بزرگواری با نام مستعار " خادم الشهداء " نظر قابل تامل و پرمحتوایی را ارسال کرده اند. اگرچه متن پیام این سرور ارجمند، کوتاه است اما از لحاظ کیفیت بیان بسیار پرمغز می باشد .  

با آرزوی سلامتی برای این مخاطب ارزشی ، عرض می داریم که همه ی ما محتاج دعا هستیم و بیاییم برای فرج آقایمان ، حضرت ولی عصر(عج) ، سلامتی و طول عمر مراجع عظام تقلید خاصه رهبرمعظم انقلاب (حفظه الله) و عاقبت بخیر همه ی جوانان عزیز این مرز و بوم دعا کنیم.  

************ 

سلام. وب سایت جذاب و پر محتوایی دارید... خدا اجرتون بده... اکثر اسامی شهدایی که تو سایتتون ازشون نام بردید... کسایی هستند که از 4پنج سالگی چشممون به اسم و عکسشون سو گرفت... دوستای دست نیافتنی بابام بودند... یه جورایی ما هم با اونا دوست هستیم... هر روز بهشون سلام میدیم ...گه گاهی هم سیگنال میگیریم!
حالا بعد بیست و چند سال از پایان جنگ... نگاه حسرت امیز پدرم که چرا با دوستاش نرفت رو تو چشماش می بینم ... عین یه ژن به ما هم سرایت کرده...
برام دعا کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
شهادت 17 مهر 1391 ساعت 21:28

سلام-خیلی ها این دردو دلشان هست- امروز خیلی از کسانی که از قافله عشق و شهادت جامانده اند، امروز تحمل این دنیا برایشان خیلی سخت است-خدا به همه ی ما توفیق شهادت بدهد

وا حسرتا 21 بهمن 1391 ساعت 01:56

اشک ما درآمد...
ما کجاییم و اونها کجا..
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد