پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

رهبر معظم انقلاب بربالین جانبازی که به‌یارانش رسید...

پایگاه اطلاع رسانی سردار شهید موسی عمویی : این جانباز که سال 64 در عملیات فاو از ناحیه گردن مجروح شد، به علت نداشتن قدرت و عدم تحرک، 27 سال در آسایشگاه امام خمینی (ره) روز برانکارد بستری بود و در حالی که به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا(س) در خانه شخصی خود حضور یافته بود، به جمع یارانش پیوست. 


رجانیوز گزارش داد که صبح روز گذشته بازمانده‌ای دیگر از کاروان شهدا، "مجید غلامی" از جانبازان قطع نخاعی به جمع دوستان خود پیوست و امروز در بهشت زهرای تهران آرام گرفت.

پیکر این جانباز صبح امروز از مقابل مسجد ائمه بقیع واقع در خیابان شوش به سمت گلزار بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده می شود. این جانباز که سال 64 در عملیات فاو از ناحیه گردن مجروح شد، به علت نداشتن قدرت و عدم تحرک، 27 سال در آسایشگاه امام خمینی (ره) روز برانکارد بستری بود و در حالی که به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا(س) در خانه شخصی خود حضور یافته بود، به جمع یارانش پیوست.

محمد غلامی برادر این شهید درباره او گفته بود: مجید غلامی به عنوان رزمنده بسیجی با گردان انصار الرسول لشکر 27 محمد رسول الله (ص) به جبهه اعزام شد و در سال 64 در عملیات فاو از ناحیه گردن مجروح شد، برادرم به دلیل اینکه بر اثر مجروحیت قدرت هیچ تحرکی را نداشت، سال‌ها بر روی برانکارد زندگی کرد و پس از تحمل سال‌ها سختی و درد صبح امروز در منزل پدرمان به شهادت رسید.

برادر شهید غلامی خاطرنشان کرد: برادرم در همایش ملی تجلیل از جانبازان قطع نخاع گردنی کشور، توفیق زیارت مقام معظم رهبری را داشت و از این بابت بسیار خوشحال بود و تا مدت‌ها ابراز خرسندی می‌کرد. او همچنین با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حالی که خوابیده روی برانکارد بود در صف نماز جماعت حضور یافت، حمد و ستایش او تنها با حرکت سر، گردن و چشمانش صورت می‌گرفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
محبوب/آزاد 27 اردیبهشت 1391 ساعت 10:12

سلام- چند باری است که به سایت شهید میایم- ببخشید چرا از خاطرات شهید بیشتر قرار نمیدهید؟همینطور زندگینامه شهید کامل نیست-
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد