پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

فرمانده ای که امام سرش را بوسید...

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهید موسی عمویی : مخاطبان و میهمانان عزیز ، ارزشمند و قدرشناس پایگاه اطلاع رسانی سردار سرافراز شهیدعمویی ، ضمن تبریک سال جدید و آرزوی ظهور مهدی فاطمه ، سلامتی مقام عظمای رهبری و بهترین ها برای ملت غیور ایران اسلامی، و ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت بانوی مهر و مادر عطوفت و ایثار ، حضرت فاطمه زهرا(س) ،باردیگر با دفتری از خاطرات 8 سال مردانگی و شهامت با ما همراه باشید. اینبار به بزرگ مرد و فرمانده ای غیور دیگری از دیار علویان رسیدیم ، سردار سرافراز سپاه اسلام ، شهید والامقام ناصر بهداشت. سردار شهید عمویی و سردار شهید ناصر بهداشت ، از یاران شفیق یکدیگر در جنگ 8ساله ، همرزم و هم رکاب بوده اند .در وصف این سردار بزرگ همین بس که روزگاری مهندس محمدحسین عمویی ، فرزند ارشد سردارشهید عمویی ، در روزگارهای شهادت این سردار سرافراز ، از پدر بزرگوارش می پرسد که: " پدرجان ! سردار ناصر بهداشت چه کسی بود؟!" و سردارشهید عمویی با  بغضی غم انگیز پاسخ میدهد که : "پسرم! ناصر بهداشت بزرگ مردی است که زبان قاصر از بیانش است..."    

مطالب زیر برگرفته از وبلاگ لشکر25 کربلا و به کوشش برادر عزیزمان، آقای سجاد پیروزپیمان منتشر می شود که لازم می دانیم بدینوسیله از این جوان ارزشی تقدیر و تشکر کنیم.

این داستان نیست، مظلومیت سربازان روح الله است. پس تا ظهور مهدی زهرا ادامه دارد. در ذیل بیشتر با این قهرمان جبهه های حق علیه باطل و فرمانده قدرتمند و کم نظیر دیار مازندران آشنا می شویم:    

می روم تا امام زنده بماند و همچنان جلودار کاروان باشد. میروم تا قلب خود را از عشق خدا پر کنم و با یاد او روحم را آرامش دهم... 

شب خواستگاری وقتی پای صحبت به جزئیات مراسم و ازدواج کشیده شد مادرم از ناصر پرسید که برای مراسم عقد عروس چه لباسی بر تن کند ؟ شهید بزرگوار در جواب مادرم فرمودند:لباسی که بتواند در روز تشیع جنازه من هم همان را بپوشد... 

ادامه مطلب ...