پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

پاسخ حسن‌ باقری به استعفای حاج احمد متوسلیان

پایگاه اطلاع رسانی سردار شهید موسی عموئی : به گزارش فارس، اسناد مکتوب در تحقیقات تاریخی، جزو مهمترین منابع به شمار می رود. در این نوشته، سندی مربوط به استعفای فرمانده تیپ محمدرسول الله(ص) و جوابیه فرمانده قرارگاه نصر را در بردارد.  

سه روز قبل از آغاز عملیات بیت المقدس، در حالی که کلیه یگان ها در تلاش هستند تا آمادگی لازم را برای عملیات کسب نمایند و امکانات پشتیبانی و رزمی و نیز نیروهای خود را به منطقه عملیات منتقل نمایند که این مرحله از مشکل ترین مراحل از اجرای عملیات است، احمد متوسلیان فرمانده تیپ محمدرسول الله (ص) با توجه به مشکلات حل نشده تیپ و نیز مسایل مربوط به ادغام پادگان ارتش، استعفای خود را برای فرمانده قرارگاه نصر؛ حسن باقری ارسال می کند که بلافاصله باقری پاسخ او را داده و ایشان را به صبر و تحمل مشکلات توصیه می کند:


از: احمد متوسلیان

به: ف - ق - نصر

بعلت ناعدالتی ها و عدم کارایی که به چشم می خورد و فشار زیادی از این بابت وارد می شود. اینجانب قادر به انجام وظیفه در رده مسئولیت تیپ نمی باشم و حاضر هستم تحویل مقامات پیگیر در این رابطه بشوم.

احمد متوسلیان
7/2/61


از: ق نصر

به: ف تی 27 محمدرسول الله(ص) برادر احمد متوسلیان

نامه شما واصل گردید اینجانب با توجه به تذکراتی که قبلا به شما داده ام و گفته ام که بطور شکاک به قضایا نگاه میکنید ولی گویا مسئله حل نشده است.

در مورد کارائی، بنده استعداد و زحمات شما را در مسئولیت تیپ تایید میکنم و معتقدم که برای اینکار کارائی کافی را دارید.

در مورد فشار نیز، انشاء الله که فشارها بخاطر خدا میباشد و بخاطر خداوند نیز تحمل میشود.

در سایر امور نیز در رده قرارگاه نمیباشد و مطلب باید با فرماندهی قرارگاه مرکزی کربلا بطور حضوری مطرح شود و شما کمافی السابق در مسولیت فرماندهی تیپ 27 محمد رسول الله مسولیت دارید.

ف. ق نصر- حسن باقری

گیرنده: قرارگاه مرکزی کربلا با پیوست نامه برادر احمد متوسلیان

نظرات 1 + ارسال نظر
مصباح 20 دی 1390 ساعت 21:04

حاج احمد متوسلیان رو خیلی دوست دارم-نمیدونم چرا-ندیدمش -اما شنیدم قدبلندو خوش هیکل بود-وقتی اشاره میکرد کسی نمیتونست روی حرفش حرف بیاره-خدا کنه زنده باشه-چون واقعا دوست دارم ببینمش
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد