پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

فراز چهارم وصیت نامه ی سردار شهید عموئی ( نصیحت سوم )

بسم رب الشهداء و الصدیقین 

 

به فرزندان عزیز و بهتر از جانم ، جگرگوشه های من ، خود واقفم ، نتوانستم حق پدری را نسبت به شما ادا نمایم، سستی از آن من نبود ، بلکه فرزندان و جگرگوشه های این مرز و بوم ، در جبهه ها تنها بودند و می بایستی آنها را بر شما مقدم داشته و به یاری آنها بشتابم ، امید است خداوند اعمالم را در جهت رضای خودش قبول نموده و حافظ و نگهدار شما باشد .  

پسر بزرگوارم ، محمد حسین عزیزم ؛  تو باید یارو یاور مادر دلشکسته ات باشی و در مشکلات اورا یاری رسانی و برادران نازدانه ات را پدر گونه نوازش کنی تا جای خالی مرا حس نکنند ، در خاتمه با درس خواندن خود و برادرانت دل مادر غمدیده ات را خوشحال و ادامه دهنده ی راه شهدا باشید و با این اعمال روح مرا خشنود سازید . در ضمن اینرا بدانید ، اذیت کردن مادرت ، اذیت کردن روح من است ، امید است موفق باشید. 

 

ادامه دارد...

نظرات 3 + ارسال نظر
گرفتارم ای شهید 25 مهر 1390 ساعت 23:44

سلام، ای سردار شهید ، ای که پیش خدایی، برای ما جوانان دعا کن، نگرانی های ما و زندگی ما، برایمان دعا کن. اتفاقی به این سایت آمدم ، اما حس قشنگی دارم.حس میکنم امشب خدا به حق امثال شما جوابم را میدهد.ای شهید پاک ، گرفتاریم، شفاعت مارا بکن. پیش خدا برای بندگان دنیایی و گنهکاری چون من دعا کن.
مصموم شد ساغی و پیمانه شکسته، از بخت بد درب شهادت شد بسته..

همرزم و همراه شهید 26 مهر 1390 ساعت 15:29

این فرزندان رشید چه سختی هایی کشیدند
اما با وجود مادر پاک دامنشان، 5 پسر رشید ، مومن و پاک تحویل جامع شد.
این مادر ، الگوست.این مادر فرشته است.
آقا محمد حسین ،
آقا حمیدرضا
آقا عیسی
آقا علیرضا
و آقا کمیل عزیز
درود بر شما و درود بر پدر پاک و فداکار و مادر پاک دامن شما
درود برشما

با سپاس از بذل محبت و عنایت شما دوست بزرگوار، به نمایندگی از فرزندان رشید و بیت شریف شهید عموئی ، از شما همراه عزیز ، نهایت تشکر را داریم. امید است در ذیل پرچم الله ، موفق و موید باشید. التماس دعا
تحریریه پایگاه اطلاع رسانی سردار شهید عموئی

سلام خون شهدااین کشورودین وایمان مارابیمه کرده است چراکه ریشه این انقلاب با خون شهدا سیراب شده است 0کورشوندآنهایی که آرزوههای واهی دارنداین کشورصاحب داردیکه ک روزی قیام میکندواین سیدبزرگوار امانت راتحویل ایشان خواهدداد به امیدآن روز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد