پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران
پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

پایگاه اطلاع رسانی سردارشهیدموسی عموئی

فرمانده دلیر لشکر 25 کربلای مازندران

فراز سوم وصیت نامه ی سردار شهید عموئی ( نصیحت دوم)

                                        بسم رب الشهداء و الصدیقین     

 به همسر گرامی و مهربانم  که فاطمه گونه در تربیت فرزندانم می کوشیدی و هم اسباب راحتی ام را فراهم می آوردی  و با دار و ندارم ساختی تا من در جبهه های حق علیه باطل راحت تر بجنگم ، با آنکه غم سنگینی بر شما وارد شده است ، برادر عزیزت ، عموی بزرگوارت و برادر شوهرت و سایر اقوام نزدیک را فدای اسلام نمودی ، خم به ابرو نیاوردی و فاطمه گونه و زینب وار یاریم نمودی ، شما تا بحال سختی های زیادی را تحمل کرده اید ، بازهم انتظار دارم که تا پایان عمرت ، فاطمه گونه و زینب گونه نسبت به یاری رساندن به اسلام و آرمان انقلاب و تربیت فرزندان از هیچ کوششی دریغ نورزی و نصیحت های شفاهی را که آویزه گوشت قرار داده بود ، بخاطر بسپاری که آنهم جهت یاری رساندن اسلام غریب و مسلمین بوده است ، شما را به خدا سپرده و خود با اعمالم در درون خاک مدفن میشوم . 

 

ادامه دارد....

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بیداری 17 شهریور 1390 ساعت 19:29

احسنت به خانواده و همسر سردار بزرگوار شهید عمویی .چه زحمتهای برای این انقلاب کشیده اید همسرتان. برادرتان . برادر شوهرتان . عموی عزیزتان .و....... را در راه اسلام داده اید .احسنت به شما که فرزندانی پاک تربیت نموده اید .ماشاالله

سردار تنها 22 شهریور 1390 ساعت 17:13

به نام خدا؛با خواندن فراز سوم وصیت نامه سردار ، اشک از چشمانم جاری شد، الحق همسرمکرمه سردار شهیدعمویی،در نبود پدر،5پسررشید،پاک وباایمان وتقوا را تربیت کرد. احسنت به آن پدرنازنین،احسنت به آن مادرفداکار،احسنت به آن فرزندان صالح.
یا علی

صلوات 22 شهریور 1390 ساعت 17:19

برای شادی روح همه شهدا خصوصا سردارشیمیایی، یکی از سرداران غیور مازندران ، 3 صلوات محمدی پسند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد